Sztuka czy narzędzie ?
Wolnorynkowy rozwój gospodarczy wytwarza narzędzia do jego najskuteczniejszego przeobrażania w zysk. Zysk jest nadrzędną stałą każdej gospodarki. By nie ulegał fluktuacjom, państwa tworzą narzędzia jego zabezpieczenia. Zarządzający zaś gospodarką maksymalizują go. Wszelkie metody nie zabronione są tu dozwolone. Badania marketingowe, psychologiczne czy socjologiczne wykazują, że głównym narzędziem oddziaływania na decyzję człowieka jest reklama. Reklama może być, wizualna, odbierana przez słuch, dotyk, zapach, smak, a także podświadomie. Reklama może by ortochromatyczna czy monochromatyczna. Reklama może być absurdalna i rzeczywista. Reklama ma wywołać u jej respondenta efekt podjęcia szybkiej pozytywnej dla reklamodawcy decyzji. Reklama ma dotrzeć do każdego, który został określony jako obiekt grupy docelowej. Jednego czego reklama nie może zrobić to nie może zaszkodzić odbiorcy. Jest to chyba najtrudniejszy element dla jej twórcy. Mimo to reklama rozwija się i rozwijać się będzie póki istnieją pragnienia ludzi.
Komentarze:
chwilówki w domu klienta
by admin Na ile niezalezna jest fed
nowe pożyczki chwilówki online
by Adam Naprawa SAIF
chwilówki z komornikiem
by admin Negatywna selekcja