Reklama dźwignią handlu, czyli jak powiedzieć o swoim biznesie?
Każdy, kto prowadzi własną firmę, obojętnie czy sprzedaje konkretny towar czy jedynie usługę, wie jak ważna w przyciąganiu klientów jest reklama. Jak zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy?
Niezwykle ważne jest hasło reklamowe. I nie chodzi tu tylko o to, by w kilku słowach zaprezentować swoją działalność. Hasło reklamowe ma przede wszystkim być chwytliwe i łatwe do zapamiętania. Okazuje się bowiem, że nawet hasła, które na pierwszy rzut oka nie przypominają o biznesie, a jedynie są sprytnym połączeniem słów, które na długo zapadają w pamięć, mogą przynieść firmie znaczną popularność.
Ważny jest także obraz. Naukowcy już dawno określili, że większość nas to wzrokowcy. A to oznacza, że pojmujemy świat przede wszystkim za pomocą wzroku. Niech twoja firma odznacza się jakimś wyjątkowym logo. Na jakość reklamy wpłyną także nietypowo dobrane kolory, które wykorzystać można w firmowych koszulkach i innych podobnych gadżetach.
Nic jednak nie działa tak dobrze, jak popularna poczta pantoflowa. Dlatego najlepsza reklama dla twojej firmy to dobry produkt i rosnące grono zadowolonych klientów.
Komentarze:
chwilówki w domu klienta
by admin Na ile niezalezna jest fed
nowe pożyczki chwilówki online
by Adam Naprawa SAIF
chwilówki z komornikiem
by admin Negatywna selekcja